Çocuklar İçin Dua Çizelgesi

Mayıs 12, 2021


Esselâmu aleyküm ve rahmetullâhi ve berekâtuhû. Rabbimiz Bakara Suresi 186. ayette “(Resûlüm) Kullarım sana beni soracak olurlarsa bilsinler ki ben, şüphesiz onlara çok yakınım. Bana dua edenin duasına icabet ederim.” buyuruyor. Peygamber Efendimiz (sav) “Allah Teâlâ katında duadan daha kıymetli bir şey yoktur.” (Tirmizî, Daavât 1; İbn Mâce, Dua 1) buyuruyor. Bunlara rağmen duanın gücünü hafife alamayız. Özellikle kalbi temiz, dili temiz, kendi temiz çocuklarla ettiğimiz duaları hiç hafife alamayız. Kudüs’ü çocukların yüreğine işledikten sonra birlikte dualar etmeyi unutmayalım. İnşallah onların amin dediği dualar kabul olacak, Kudüs özgürlüğüne kavuşacaktır. Somut bir işaretleme kağıdı olması adına bu çizelgeyi hazırladım. Dualarınızın arasına beni de katmayı unutmayın, sevgiler.




You Might Also Like

0 yorum